Supply chain management безпосередньо впливає на обслуговування клієнтів компанії.

У вас може бути чудовий продукт, але без належного сервісу його продаж ніколи не відбудеться. 

Дані досліджень Асоціації лідерів роздрібної торгівлі 2016 (США) засвідчили факт, що 26% управлінців визнали «розширений клієнтський сервіс» як основнову supply chain стратегію.

Три ключових пункти якої є:
1) розвиток та удосконалення взаємовідносин з постачальниками логістичних послуг.

Створення надійних контактів з вашими постачальниками може допомогти подолати зростаючі проблеми з клієнтами.
Побудова цих відносин допомагає задовольнити вимоги клієнта і ефективно виконувати операції.

2) Відслідковування відгуків клієнтів. 

Завжди працюйте з урахуванням потреб ваших клієнтів. Погане обслуговування на одному з етапів (в одній точці) ланцюга поставок може завдати великої шкоди вашій репутації.

Відстеження зворотного зв'язку з клієнтами призводить до більш персоналізованих рішень, покращує пошук нових і готовність до роботи з поточними клієнтами.

3)Доступність.

Інтернет навчив усіх нас отримувати те, що ми хочемо, коли ми хочемо цього протягом декількох клацань миші. 
Подумайте про свій supply chain в цьому відношенні. 

Чи можете ви поліпшити досвід своїх клієнтів? 

Наприклад, чи доступний ваш товар на складі? І чи знає про це Ваш клієнт? Як швидко ви можете здійснювати доставку або виконувати свої послуги? Які гарантії або зобов'язання може очікувати від Вас клієнт, коли звернеться саме до Вас?

Пам’ятайте, що сьогодні кожен очікує сервісу. От тільки питання якого рівня! І чи дорого він Вам обійдеться?А можливо, стане зовсім не вигідним.

На ці та ряд інших важливих запитань разом з експертами KLS надамо відповідь 09.02. на майстер-класі про клієнтський сервіс в логістиці.
Деталі заходу: https://www.facebook.com/events/174268003345100/

Реєстрація за посиланням: https://docs.google.com/…/14-tyMCjQSbSXjcawnWxNo8W_3ms…/edit