Дуже часто закупівлі вважають найбільш проблемним процесом в компанії. Адже тут постійно приймаються рішення про вибір постачальників, закупівлю товарів/послуг. 

Відділ закупок – це місце, де укладаються важливі для підприємства контракти, а працівники постійно знаходяться у пошуках способів зниження витрат на закупівлю товарів і послуг, зберігання ТМЦ при гарантії того, що забезпеченість матеріалами виробничого чи торгово процесу буде на належному рівні!

Проте нерідко власники бізнесу, топ-менеджмент не приділяє достатньо уваги процесу постачання. Чому так ми вирішили запитати у нашого експерта Oksana Ianko Samoilenko.

“Основним фактором, що визначає якою буде увага власників бізнесу або керівництва до закупівель - це відносна важливість цієї функції як частини бізнесу в порівнянні з іншими основними функціями.

У будь-якому випадку, все залежить від:
1) етапу розвитку і / або поліпшення організації; 
2) галузі, в якій діє організація; 
3) конкурентної позиції організації.

Оксана наголошує, що закупки - це частина supply chain, яка планує, реалізує і контролює ефективний і продуктивний потік товарів, послуг і пов'язаної з ними інформації, щоб задовольнити вимоги споживачів.

І ділиться сьогодні чек-листом угоди по придбанні ТМЦ, основними параметрами якого є:

1) Інформація по товар
2) Інформація про потенційного постачальника (продавця) товару
3) Кількість товару з вказаними правильними одиницями виміру

4) Ціна одиниці товару і загальна вартість угоди (включаючи усі дані по витратах)
5) Умови оплати
6) Умови поставки

7) Обов’язки по гарантії
8)Супровідні послуги (роботи)
9) Додаткові витрати
10) Документальне оформлення угоди (супровідна документація на Товар і документи, якими буде закрита угода)

"Як зробити закупки стабільним процесом?",- запитуємо ми у експерта Anna Romanyshyna.

«Як зробити закупівлі саме у вашій компанії стабільним процесом, не навчить ніхто! Ринок - динамічна одиниця, фактори, що впливають на закупівлі і ЗЕД, змінюються щогодини, щохвилини.

Але суть успішного логіста - не в стабільності процесів, а в умінні швидко і правильно реагувати на будь-які зміни з мінімальними втратами і максимальною ефективністю. Потрібно бути завжди готовим, як піонер)))".

"Як отримати максимум в ЗЕД і мінімум - у втратах, як оптимізувати те, що "і так добре працює", розберемо в деталях в п'ятницю, 26.01.2018" – каже Анна.

"Несерйозна розмова про серйозні речі, управлінські ігри практичні кейси на моєму МК".

Більше деталей про захід тут: https://www.facebook.com/events/1555301937910586/

Реєстрація за посиланням: https://goo.gl/forms/IKiVC3US7DXHGr393