Питання пошуку персоналу - одне із найактуальніших для бізнесу, постановка якого стає ще гострішою з приходом на ринок молодого покоління, цінності та бажання якого кардинально відрізняються.

Молоді фахівці - динамічні та націлені на швидкі перемоги і стрімкі результати. Їх характеризує пристуність відчуття свободи і не привязаність до жорсткої ієрархії; бажання бачити у керівниках наставника, коуча, що надихає та направляє;

необхідність отримання частої зворотної відповіді щодо результатів роботи (у тому числі конструктивна критика); відчуття приналежності; увага до їх сильних сторін; забезпечення росту та розвитку.
Одноманітне життя «офісного планктону» їх не приваблює.

Виходячи із уже проявлених тенденцій ми звернулись до Valentina Ovcharenko (CEO "ASB Consulting") із запитанням все таки як підбирати логістичний персонал та де шукати таланти? 

«Для підбору персоналу краще використовувати внутрішній і зовнішні джерела пошуку кандидатів», - каже Валентина.

«В першу чергу, варто проаналізувати свою команду, де можна виявити потенційних співробітників і запропонувати їм подальший розвиток. Також, можна організувати внутрішній конкурс на вакансію серед всіх співробітників компанії (цей варіант більше для лінійних менеджерів з логістики)».

Зовнішній пошук можна розділити на кілька видів:

1) класичний активний пошук через моніторинг резюме
2) розміщення вакансій на сайтах роботи і в соціальних мережах
3) рекомендації колег з інших логістичних компаній

4) співробітництво з логістичними школами та для їхніх студентів
5) робота зі студентами профільних університетів - запрошення на практику
6) співробітництво з рекрутинговими компаніями - у них часто вже є своя база кандидатів

7) робота з компаніями з аутсорсингу персоналу, наприклад складського
8) формування кадрового резерву - в процесі відбору фахівців є теж відповідні кандидати і з них можна формувати кадровий резерв, підтримуючи з ними комунікацію
9) участь у тематичних заходах - форуми і виставки.

Яким чином залучати талановиті кадри в компанію?

Найголовніше, потрібно створювати бренд роботодавця, щоб потенційним співробітникам хотілося працювати у вас! Це можна реалізовувати за допомогою інформації на сайті роботодавця і в корпоративних журналах з прикладами кар'єрного і професійного росту співробітників.

Зараз кандидати особливу увагу звертають на цінності і корпоративний дух компанії, амбіції, цілі, стратегії і це все можна і потрібно публікувати і піарити компаніям.

Для залучення талантів можна використовувати відкриті конкурси «хто кращий», в результаті яких також роботодавець отримує нові та креативні рішення.

Підбір персоналу можна порівняти з риболовлею - дуже важливо розуміти на що ви ловите і займатися цим в рибному місці!