За даними ІАТА доля авіатранспорту у світовому об’ємі вантажів, що транспортується, становить 0,6 – 2 %. За останні роки ринок авіаперевезень демонструє помітне уповільнення росту, що пов'язано із підвищенням ризиків, спричинених воєнними подіями у різних регіонах світу (а відтак зменшення об'ємів торгівлі) та заміну авіаперевезень морським і з/д транспортом. Основними видами вантажу для авіаперевезень являються: швидкопсувні та такі, що підлягають температурному контролю; дорогоцінні вантажі; небезпечні; живі тварини; товари автомобільної промисловості; fmcg та fashion товари. За даними статистики 2016 року в Україні здійснювали перевезення пошти і вантажів 18 вітчизняних авіакомпаній. Майже 83 % виконало ДП „Антонов”, авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України», «ЗетАвіа», «Максімус Еірлайнс», «Урга» та «Європа Ейр». 98 % загальних пасажиропотоків та поштових вантажних потоків сконцентровано у 7 провідних аеропортах – Бориспіль, Київ (Жуляни), Одеса, Львів, Харків, Дніпро, Запоріжжя. На вітчизняному ринку також простежується глобальна тенденція переходу на доставку альтернативними видами транспорту. Стримуючими факторами залишаються законодавча недосконалість та забюрократизованість;недостартній розвиток інфраструктури аеропортів; ринкові бар’єри, що роблять непривабливою Україну для інвесторів. 45 млн пасажирів, хаб в Борисполі з пасажиропотоком в 30 млн осіб, понад 20 регіональних аеропортів, що здатні приймати сучасні літаки Boeing і Airbus, налагоджене авіасполучення України зі 110 країнами, флот не старший 8 років. Так має виглядати українська авіація в 2030 році за задумом авторів "Стратегії розвитку авіаційного транспорту та аеропортів на період до 2030 року". Більше про стратегію розвитку читайте тут: http://cfts.org.ua/articles/nebo_2030_kuda_budet_dvigatsya_aviatsionnaya_otrasl_ukrainy_1294 Була корисною інформація? Станьте підписником Kyiv Logistics School та будьте у курсі найактуальніших новин логістики! Ми у фейсбук: https://www.facebook.com/kyivlogisticsschool/