Організації не можуть дозволити собі не прогнозувати їх споживчий попит, так як кожна компанія прагне максимізувати прибуток!

Що таке планування попиту?

Навіщо прогнозувати? Що? Де? Коли? Як прогнозувати? Про це в нашій статті! Читайте!

Планування попиту - спільний підхід між різними функціями в організації (як правило, збут, маркетинг, фінанси і supply chain), який прагне прийти до єдиного, узгодженого  прогнозу споживчого попиту для максимального задоволення очікувань своїх клієнтів!

Для встановлення та / або поліпшення процесу планування попиту, важливо відповісти на 5 важливих питань.

Навіщо прогнозувати?

1) Для розробки стратегії доступності продуктів завдяки розумінню мінливості ринку і сезонності попиту.

2) Для вибору стратегії виробництва і утримання продукту (make-to-stock, make-to-order, etc).

3) Для розробки стратегії ціноутворення.

4) Для розробки стратегій розподілу продуктів, включаючи складування і логістику.

5) Для розробки стратегій скорочення запасів.

6) Для планування операцій та укомплектування персоналом.

7) Для фінансового бюджетування.

Що прогнозувати?

Вивчіть продукт або продукти, які надаються кінцевому клієнту. По суті, це питання може бути охоплено робочим планом маркетингу або планом продажів. Наприклад:

1) Які сімейства продуктів об'єднують ці продукти?

2) На яких територіях будуть пропонуватися продукти?

3) Яка стратегія збірки або покупки для цих продуктів (виготовлені на замовлення, готові до зберігання)?

Де прогнозувати?

Дайте відповідь на питання, пов'язані з логістикою і розподілом продуктів, пропонованих клієнту. Наступні питання будуть корисні:

1) Яка стратегія доставки для кожного продукту, наприклад: пікап, доставка «від дверей до дверей» і т. Д.?

2) На яких складах або в розподільних центрах будуть зберігатися і поширюватися продукти?

3) Яку класифікацію ABC можна застосовувати до кожного продукту?

Коли прогнозувати?

Визначте часові зони, за допомогою яких можна прогнозувати продукти (щодня, щотижня або щомісяця).

Це рішення буде залежати від волатильності ринку або бізнесу, в якому бере участь організація.

Потім організація повинна визначити горизонт часу для прогнозу. Це можуть бути наступні 6 місяців, 1 рік, 1 з половиною років і т. д.

Як прогнозувати?

1) Сформуйте команду, відповідальну за визначення, планування та затвердження прогнозів.

2) Узгодьте процес визначення міжфункціонально/ командою єдиного прогнозу.

3) Робіть огляд першого рівня спільного прогнозу функціональними менеджерами команд.

4) Узгодьте процес затвердження прогнозу.

5) Підтримуйте завантаження, обробку та зберігання прогнозованих даних щоб гарантувати, що системи ERP / MRP будуть відповідним чином оновлені.

6) Узгодьте процес передачі затверджених прогнозів всім зацікавленим сторонам.

7) Встановіть систему оцінки ефективності прогнозів і звітність.

Більше про прогнозування попиту ми поговоримо вже в цю п'ятницю 08.12:

https://www.facebook.com/events/140519149905727

Реєструйтеся:

https://goo.gl/forms/b2lMamhJYFZVtSFf1